miercuri, 18 martie 2009

Doarme cine poate

Ilinca se trezeste des noaptea. La cinci luni si jumatate, cate are, este relativ normal. Ma ridic ca o somnambula din pat, o iau, ii dau sa manance, o port in brate prin camera, pe ritmurile unei melodii imaginare (eventual Ausencia a Cesariei Evora), o asez inceeeeet in patut si ma rog la toti Sfintii sa doarma profund si mult. Se pare ca Sfintii au ceva cu mine in ultima vreme, refuza cu obstinatie sa ma ajute.
Aseara, insa, s-a intamplat ceva care m-a facut sa uit de toate noptile nedormite si de infatisarea de zombie de a doua zi. Spre finalul melodiei imaginare (cred ca era ceva de Bach, la ora 03.00 dimineata, ce putea fi?), a ajuns cu capul de pe umarul meu pe piept, s-a cuibarit acolo si, la auzul batailor inimii mele, care timp de noua luni au insotit-o fara incetare in viata intrauterina, a inceput sa rada in somn si apoi a adormit linistita.
Poate parea siropos, dar pe mine m-a incarcat cu energie pentru inca 1000 de nopti cu treziri dese.

4 comentarii:

  1. Des, des, des se trezea si copilul meu alaptat, o pot spune chiar la prezent, dar mai reduc din acel "des"(hihihi).Dar, chipul lui linistit dupa ce ado(a)rme(a) in bratele mele sau pe burta mea sau cu tzatza in gura ma face(a)sa uit de toata oboseala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos!
    si eu am un jurnal al fetitzei mele, dar e ascuns bine, in calculatorul meu (probabil din egoism).
    ioana are 6 luni (deci de-o seama cu ilinca).
    galushca mea doarme cu mine.. patutzul e lipit de pat si troneaza imens, in mijlocul camerei, gol-golut. :) prin urmare, nici nu mai stiu de cate ori pe noapte suge fetita mea.. dar, cu siguranta, foarte des.. recunosc ca, de cele mai multe ori, eu dorm cand ea mananca. nah, asta e realitatea(emoticon_cu_ala_care_roseste).
    de curand am zis sa-l includem si pe tati in co-sleepingu` nostru, luand decizia sa ne trambalam in alt dormitor.. unde avem un pat ceva mai lat si unde, sper eu, vom dormi de-a latu` cu totii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Noi inca mai speram ca va dormi in patutul ei. Ziua nu vrea sub nici un chip, noaptea da. Oricum, avem o canapea in camera ei unde dorm eu. Mi-e mai usor decat sa fac naveta dintr-o camera in alta.

    RăspundețiȘtergere